vrijdag 22 februari 2013

Mijn Bodyshop Stash

Sinds ongeveer de zomer ben ik helemaal verslaafd aan de body-shop en heb dus al aardig wat geld hieraan uit gegeven. Dus besloot ik jullie mijn kleine verzameling te laten zien 


Body-Butter's en lipbalms
Ik vind body-butter's veel fijner dan body lotion's, ze blijven niet zo plakken en trekken snel in je huid. Daarom heb ik 2 reisverpakkingen en 1 grote.
Cranberry Joy: Cranbery Joy is de kerst-special. Hij ruikt naar Cranberry's en honing en ruikt gewoon zalig. Hij zat in een speciaal cadeau-pakketje met een kleine douchegel. (+/- €8,-)
ChocoMania: Voor ik naar de Bodyshop ging had ik al op de site gekeken en was meteen verliefd op de chocomania-lijn. En in de winkel rook het inderdaad geweldig. Gelukkig is op dit moment de grote verpakking in de aanbieding voor maar €5,- (!)
Watermelon Born Lippy: Een kleine verpakking voor best een grote prijs (€5,50) Gelukkig was/is hij in de aanbieding voor maar €2,50! Snel uitproberen dacht ik en hij is inderdaad geweldig, zeker een aanrader


Douchegel's en schrubs
Cranberry Joy: Een van mijn favoriete, ruikt heerlijk en gaat goed samen met mijn body butter. Zeker een aanrader voor volgend jaar winter 
Strawberry: 
De eerste keer dat ik deze combo proberen waren ze allebei in een travelsize sale, helaas snel op. Ik heb gelukkig nu een grote fles douchegel (mijn tweede alweer) en dit is mijn tweede travelsize body polish, gaan geweldig samen

Chocomania: Wat een geweldige geur, gebruik het dagelijks met veel plezier, ondertussen al bezig met mijn derde fles en heb in de sale al een extra gekocht.

Bodyshop Site'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten