zondag 2 juni 2013

Review: Big Fun Bubblegum Masker.

Ik kwam dit masker tegen in de etos, en was meteen verkocht. Bubblegum ruikt al heerlijk, hoe fijn moet dit masker dan wel niet zijn?
Daarom een review voor jullie!

Sorry voor de slechte foto, mijn camera doet raar en daarom is deze foto met mijn iPhone gemaakt

In het pakje zitten 2 maskers, een voor jezelf en een voor je vriendin. Ik was alleen dus kan zometeen nog fijn genieten van het tweede masker.

Let’s have fun with bubble gum! Dit masker is pure fun. Dit Bubblegum masker, op basis van amandelolie, macadamia- nootolie en pinksterbloemolie is rijk aan onmisbare vetzuren. Die laten je huid weer lekker zacht aanvoelen. AloĆ« Vera kalmeert en meloenextract hydrateert je huid. En Panthenol zorgt voor het natuurlijk herstel van je huid.

Het opsmeren is bij mij altijd een gedoe, jammer dus dat het geen sheet masker is.
Maar de geur is heerlijk. Lekker zoet.
Na een tijdje begon het masker wel hard aan te voelen. Als ik mijn gezicht bewoog leek het hard, maar met het afwassen was het juist niet hard.
Jammer dat er op de verpakking staat: 
Nu kun je 15 tot 20 minuten heerlijk genieten en lekker bijkletsen
Want ik vond het niet fijn om te praten met dit masker op.

Mijn huid voelde achter af wel zacht aan, en dat vond ik super fijn. 

Dus om bij te praten is dit masker niet ideaal. Maar voor een zachte huid wel!

Het masker kost € 1,79 en is onder andere verkrijgbaar bij Etos.



1 opmerking:

  1. Grappig nog nooit van een bubblegum masker gehoord! haha! Ik volg je nu op GFC volg je me terug?

    Liefs,
    invisiblecreations.nl

    BeantwoordenVerwijderen