woensdag 1 januari 2014

Favorieten van 2013


2013 is alweer voorbij, en daarom wou ik graag mijn favorieten met jullie delen!

Fame - Lady Gaga
Dit parfum kocht ik in Augustus, en ik ben er nog steeds super blij mee. Ik gebruik hem dan niet zo vaak als ik zou willen, maar het is zeker een pronkstuk in mijn stash

Make up Academy(MUA) - Undressed & Undress me too
(oh wat een slechte foto :o) Deze palleten won ik in het eerste deel van het jaar, en nog steeds super gelukkig mee. Ik gebruik niet dagelijks oogschaduw, maar als ik toch een look wil maken pak ik meestal een van deze prachtige palleten

Dream Fresh BB Cream - Maybelline
Eerst gebruikte ik nooit foundation of BB cream, maar toen ik over deze las werd ik wel erg nieuwsgierig en kocht hem, sindsdien gebruik ik hem dagelijks, en dit is al mijn tweede tube.

MUA - Undress Your Skin Highlighter
Deze highlighter won ik bij dezelfe winactie als de palleten, en ooh wat is deze prachtig.
Vaak genoeg pak ik deze er toch nog even bij om mijn look af te maken, hij geeft een prachtige glans. 

 Catrice - All Matt Plus
Toen ik mijn BB cream voor het eerst gebruikte zag ik dat hij mijn gezicht toch wel liet glimmen. Daarom besloot ik een poeder erbij te halen, eerst een van Essence, maar uiteindelijk heb ik deze gekocht en hij is echt goed. Hij zorgt dat mijn huid niet glimt en je ziet geen poeder zitten

Maybelline - Baby Lips
Ik zag deze schattige lipbalsems al vaak genoeg voorbij komen op weheartit en tumblr. En toen ze dan eindelijk in Nederland te koop waren heb ik alle 5 ingeslagen, Helaas zijn er al 2 gesneuveld in mijn schooltas en ben ik er 1 kwijt geraakt, maar ik twijfel geen moment of ik ze opnieuw zal kopen, echt heerlijke dingen

Catrice - Better Than False Lashes
Catrice - Liqued Liner
(oh god wat heeft mijn camera met die slechte foto's :o)
Dit jaar ben ik ook Eyeliner leren kennen, eerst bracht ik nog wel eens oogpotlood aan, maar eyeliner vind ik zelf echt een stuk beter.
Better Than False Lashes is een prachtige mascara, hij verlengt mijn wimpers maar het ziet er normaal uit, geen klonten of spinnenpoten wimpers

 Catrice - Camouflage Cream
En de laatste, deze kocht ik in de 1+1 van kruidvat, en sindsdien gebruik ik hem dagelijks.
Eerst dacht ik dat mijn bb cream genoeg dekking gaf, maar met deze erbij is het toch net iets beter. Je ziet hem niet zitten maar camoufleert toch goed je onzuiverheden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten