maandag 6 mei 2013

Mijn Lush Bestelling + Reviews

Eindelijk heb ik dan ook iets van Lush. Lang twijfelde ik omdat ik sommige dingen best duur vind maar ik heb het dan toch gedaan! Yaay!



Eerst iets waar ik heel enthousiast over was: Toothy Tabs.
Ik heb gekozen voor Atomic Toothy Tabs.
De Atomic Toothy Tabs zijn €4,05 en smaken naar koffie, kardamom, gember en kruidnagel.
Voor de mensen die toothy tabs niet kennen, het is hetzelfde als tandpasta maar dan in tablet vorm. Je bijt het tabletje kapot en begint met poetsen.

Atomic toothy tabs smaken eerst best vies, maar na een paar keer wen je eraan. Het beste kan je het tabletje in 2en breken, dan heb je genoeg schuim en is de smaak een stuk minder.
Heerlijk vind ik deze, geen sterke mint smaak meer na het poetsen waardoor je niks kan eten. Een aanrader!

Klik!

Mijn tweede product: Lip Scrub. In de heerlijke geur/smaak: Bubble Gum.
Ik twijfelde erg over deze aangezien hij best duur is voor een klein potje €9,65 maar zodra ik hem voor het eerst gebruikte had ik meteen door dat je maar heel weinig hoeft te gebruiken en het dus best lang meegaat. Zeker zijn geld waard. Hij smaakt/ruikt heerlijk en mijn lippen zijn steeds heerlijk zacht.

Klik!

En mijn laatste product: Tea Tree Toner Water.
Ik had de laatste geloof ik (zodra ik besteld had en nog eens naar deze toner keek stond er: komt snel weer terug). Deze toner gebruik ik nu dagelijks. 's morgens voor ik mijn make-up aan breng en 's avonds nadat ik mijn make-up heb verwijderd, en hij is simpel weg geweldig.

Klik!   Op dit moment is de 100g niet meer verkrijgbaar. Deze is €5,50. de 250g is wel verkrijgbaar en deze is €11,65


En dan een kleine verassing van Lush! Er zat een sample van het zeepje The Godmother bij mijn bestelling! Ik weet niet hoeveel gram etc. dit stukje was maar ik heb me er nu 2 keer meegewassen en heb een mini stukje over. Het eerste wat opvalt aan dit zeepje is de roze kleur en de sterke zoete geur, awesome. Ik had nog getwijfeld of ik deze wou bestellen maar ik vind normaal zeep heel onhandig onder de douche. Maar het viel best mee. Hij is maar 1 keer uit mijn handen gevallen :D
Ik voel me lekker fris nadat ik hier mee gewassen heb en ik ruik ook heel de dag lekker, weliswaar niet zo sterk als het zeepje zelf maar net goed subtiel

Klik!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten