zondag 28 april 2013

What's in my bag?


Ik ben een persoon die juist heel veel nutteloze spullen in haar tas stopt, of haast niks. Dus ik besloot te laten zien wat er in mijn tas zat na een dag werken.

Ik heb een hele simpele tas van de C&A, hij was in de aanbieding voor maar €15,- , en ik zocht al heel lang iets met bloemetjes. 
Ten eerste mijn telefoon, ik heb een iphone 4s en heb hem echt altijd bij mij, zonder mijn telefoon kan ik in paniek raken over of ik wel bereikbaar ben. Op dit moment heb ik er een Disney's Stitch hoesje om waar ik helemaal verliefd op ben. Hij is helaas wat groot en past daarom niet in mijn broekzak, de reden waarom ik hem niet altijd gebruik.



Daarnaast heb ik altijd mijn schrijf-schrift en mijn blog-schrift bij mij, voor als ik onderweg/op school dingen verzin, zodat ik ze niet vergeet. Ik gebruik ze ook dagelijks en vind het leuk ze onder te kliederen.
Het zijn twee simpele schriften van de Hema, vooral de lichtblauwe vind ik mooi en gebruik hier ook meerdere van. 




Mijn portemenee heb ik ook altijd bij mij, hier zitten mijn belangrijke pasjes in zoals mijn ov-chipkaart en mijn bankpas. maar ook andere zoals mijn Love Your Body-kaart van de bodyshop en mijn kruidvat kaart. Mijn portemenee is volgens mij van de Schoenenreus en ik gebruik hem al 2 jaar, hij is erg overzichtelijk en klein, waardoor hij in al mijn tassen past.

Mijn agenda, ook iets wat ik altijd mee heb, hier staat mijn huiswerk in, maar ook mijn afspraken en de dagen waarop ik moet werken. Mijn agenda is een simpele van de Hema met vakjes waar jezelf foto's in kan doen. Hij is erg makkelijk en klein, maar niet te klein. Hema agenda's zijn de enige die bij mij het hele schooljaar overleven, terwijl duurdere agenda's uit elkaar vallen

Lipproducten, heb ik altijd nodig. Ik heb bijna het hele jaar last van droge lippen en heb dus altijd iets van Labello ofzo mee. Nu had ik mijn Born Lippy van Bodyshop mee en de Kiss Care Love van Essence, helaas is de opdruk er helemaal afgesleten en kan ik dus niet meer zien welk nummer/welke 'smaak'. Beide zijn mijn favorite lipproducten omdat ze lekker ruiken en fijn zijn in het gebruik


Dat was dus mijn tas

Wat zit er in jou tas? En zonder wat ga jij echt niet de deur uit?

2 opmerkingen:

  1. Dat iphonehoesje is ZO supercuteeee!! Vind het echt heel leuk, waar heb je het gekocht? Ik gebruik de laatste tijd alleen maar kleine tasjes dus bij mij zit er telefoon, mini portemonnee met al mijn pasjes en een lipbalm in! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem van Ebay af. Gewoon Stitch Case Iphone 4s (of de telefoon die jij hebt) hij was iets van 15 euro.

    BeantwoordenVerwijderen