zondag 28 april 2013

Disney Tag

Aangezien ik vreselijk veel van Disney films houd, en ook van tag's invullen, ben ik op zoek gegaan naar een Disney Tag. En hier is hij dan!
De vragen zijn in het Engels maar ik beantwoord ze in het Nederlands




1. What is your favorite Disney Movie?
Ehm. Peter Pan waarschijnlijk. Ik speelde dit vroeger na met mijn kleuter-klas-liefde, en nu hou ik er nog steeds van. 
2. What are your top 5 Disney Movies?
1. Peter Pan
2. Lion King
3. Little Mermaid
4. Tangled
5. Toy Story
3. What is your least favorite Disney movie?
Vroeger haatte ik Snow White, geen idee waarom maar ik irriteerde me dood aan haar. Maar tegenwoordig heb ik niet echt een minst favorite film Ik vind ze allemaal leuk
4. Who is your favorite hero/protagonist & why?
Belle, ze laat zien dat iemand niet prachtig hoeft te zijn om aardig te zijn. Ook houd ze van lezen net als ik, hihi
5. Who is your favorite prince?
Flynn Rider, hij is vreselijk grappig en knap.
6. Which princess is your favorite?
Ariel, ze geeft haar 'leven' op om benen te hebben en om met de liefde van haar leven te zijn.
7. What disney princess do you relate to?
Belle, zoals ik al genoemd had, alleen al omdat ze zo vreselijk veel van lezen houdt, net zoals ik.
8. If you could be any Disney villain, who would it be and why?
Scar uit de Lion King, hij is awesome, en het lijkt me geweldig om een leeuw te zijn
9. Which character do you look like?
Ugh, geen idee eigenlijk. Ik denk Cinderella vanwege onze haarkleur..
10. Favorite Disney love song?
Can You Feel The Love Tonight
alleen al door het 'intro' van Timon en Pumba

11. Favorite Theme Song?
'HAKUNA MATATA, IT MEANS NO WORRIES FOR THE REST OF YOUR DAAAYS,'
tja, hakuna matata dus.,.
12. Favorite Villain Song?
Poor Unfortunate souls, van little mermaid
13. All time Favorite Disney Song?
In Ons Dorp,  (oops hoe heet tie ook alweer in het engels?) van Beauty and the Beast
14. Disney Movie that scared you as a child?
Taran en de toverketel, niemand kent hem geloof ik maar ik heb hem nog nooit afgekeken aangezien ik hem te eng vond
15. What was your first Disney Movie?
Dit zou ik echt niet weten, ik kijk al disney zolang ik me herinner. :c


Geen opmerkingen:

Een reactie posten