zaterdag 6 april 2013

Tag: I Love Spring

1. Welke nagellak kleuren draag jij het liefst in het voorjaar?
Lichte kleuren, zoals mint of licht roze. Ik hou sowiezo van lichte kleuren in kleding ook en vind het geweldig om mijn nagellak bij mijn kleding te matchen.
Mijn lievelings nagellak op dit moment

2. Hoe zie jij er op je paasbest uit?

Waarschijnlijk zie je me dan in mijn lichte doorschijnende blouse met topje eronder van Primark. En Oogschaduw op! Ja oogschaduw! Ik draag het weinig en vind het dus heerlijk om het op te doen voor speciale gelegenheden.

 3. Als je aan de lente denkt, waar word je dan écht vrolijk van?
De zon! Ik kan niet wachten tot ik een korte broek of jurkje aan kan. Mmmmm lekker weer. Helaas is het nog steeds vreselijk koud en loopt iedereen nog met zijn dikke winterjas. Bah  kom eens tevoorschijn zon!

4. Wat is jouw ultieme voorjaars parfum?
Ehm.. Ik denk toch mijn favoriete van dit moment: Playboy Play it Sexy.  Ik ben niet zo van de dure parfums, simpel weg omdat ik dit niet kan betalen. Daarom vind ik Playboy parfum zo geweldig, het is goedkoop en ruikt ook heerlijk.



5. Welke items in je kleding kast bewaar jij speciaal voor de lente?
Mijn nieuwe jurkje van de primark. Ik hou niet van panty's en zit dus echt te wachten tot ik hem eindelijk aan kan naar school.

6. Van welk nummer krijg je de lente in je bol?

Pom Poms! Het is de nieuwste single van mijn favorite band: The Jonas Brothers en ik vind hem geweldig!
Luister hem hier!


7. Welke musthave hoop jij nog te scoren dit voorjaar?

Een leuk make-up pallete. Ik heb er nog geen een en wil er dus mega graag een, maar steeds geen tijd/geld om er een te kopen. :c

8. Welke smaak paaseitjes is jou favoriet? 

Melk chocolade met praline crème.  Alleen de gedachte eraan laat het water in mijn mond lopen.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten