woensdag 10 april 2013

Originails by Plus.

Plus supermarkten heeft iets nieuws: sparen voor nagellak. 
Maar is het wel goed? Het is tenslotte een supermarkt en geen luxe nagellak-merk?
Ik heb eindelijk mijn eerste binnen en ben hem gaan uittesten..


Ik heb de kleur: Lovely Red. Dus gewoon rood, de kleur die ik nog miste in mijn nagellak stash. 
Het flesje is klein en doet me denken aan de speciale potjes nagellak voor nail art die mijn moeder eens kocht. 
Je hebt twee optie's bij dit flesje. Je kiest voor het 'normale' kwastje om dus gewoon een laag nagellak aan te brengen. Of je kiest voor het puntje om nail art creatie's te maken. Erg handig, voor de mensen die gen nail art genieën zijn en gewoon een laag nagellak willen.


Zelf ben ik al vreselijk in nagellak aanbrengen. Ik heb te weinig geduld om het te laten drogen dus word het altijd lelijk door het stoten. 
Maar met de nail art pen ging alles nog vrij eenvoudig en het was snel droog! Geweldig!
Ik ben zeer enthousiast over deze nagellak-collectie, zelfs al is hij van een supermarkt, waardoor je dus lage kwaliteit verwacht, maar dat valt heel erg mee. 
Zeker het proberen waard als je vaak bij de Plus komt, 
Bij elke 10 euro krijg je een zegel, en bij 4 zegels heb je al een potje.

Heb jij al Originails by Plus?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten