vrijdag 29 maart 2013

Inspiration: Recycle old stuff

Iedereen gaat wel eens naar Starbucks, en bijna iedereen is wel verliefd op die bekers.
Wil je er nou echt geen afstand van doen? Dan heb ik een leuk idee voor je!

Ik zag dit volgens mij voor het eerst bij een youtuber voor bij komen. Om gewassen starbucks bekers.

Maar hoe krijg je die kartonnen nou gewassen zonder dat ze zeiknat en onbruikbaar worden?
Nou ten eerste niet in de vaatwasser! Best logisch.
Ik heb alleen de binnenkant schoon gemaakt omdat hier de koffie zat en deze dus ook wel tegen iets kan.
Heel voorzichtig onder de kraan, met je handen.

Maar wat kan je er nou in doen?
Wat voorbeelden:
In de middelste heb ik al mijn mascara's en andere make-up producten die ongeveer dezelfde vorm hebben.

In de rechter heb ik al mijn pennen en potloden verzameld zodat deze ook niet door mijn kamer slingeren. En hierbij heb ik ook het starbucks logo ingekleurd, omdat het iets vrolijker stond en toch bij mijn stiften past.

Maar wat kan er nog meer in?
Je sieraden? losse ringen of oorbellen.
Wat losse spullen die je niet kwijt mag raken maar geen plekje voor kan vinden?
En ik weet zeker dat je zelf nog wel wat kan verzinnen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten