donderdag 28 maart 2013

Review: So Me BB Cream

'Ja hoor, daar is ze weer met der goedkope make-up' Ja! 
Ik heb nog niet eerder BB cream gebruikt, dus zodra ik deze goedkope variant bij de Action zag liggen kon ik hem niet achter laten!
Daarom nu een korte review van deze 'So Me BB Cream'


'Maakt de huid glad en egaal voor een perfecte teint' staat er groot op het doosje. 
Zodra ik de BB cream op deed merkte ik dat hij echt een crème was, en dat het niet je huid egaler liet lijken.
Ik gebruik hem nu ongeveer een week en merk wel dat mijn huid rustiger is. Ik heb al een paar jaar last van acne en mijn huid is nu minder rood. En het is factor 15 dus beschermt je huid toch iets van verbranden. 
Het fijne vind ik ook dat het snel in trekt. Ik heb wel eens een dag crème gebruikt en had de hele dag het gevoel of ik tien lagen had opgesmeerd. 

Deze bb cream is dus erg geschikt voor mensen die het willen uit proberen en niet meteen een foundation hoofd willen hebben 
Action E1,99 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten