woensdag 27 maart 2013

Style Icon: Demi Lovato

Iedereen heeft wel iemand naar wie ze op kijken qua kleding style.
Zodoende heb ik: Demi Lovato



Ik weet niet precies hoe ik Demi's stijl moet omschrijven. Het enige wat ik zou kunnen bedenken is: Stoer.

Ze heeft echt een rock style. Leren jack's, zwart, studs.
Maar ook weer heel anders, lichte kleuren, hoedjes en jurkjes.
Dat vind ik leuk aan haar style, de verschillende dingen, dat ze alles afwisselt.
Vooral op het podium zie je 'rocker Demi,' met jacks vol met studs.
Terwijl dat in interviews of op fotoshoots weer niet zo is, en ze dan lichte kleuren draagt.

Ik vind de beide soorten kleding die ze draagt geweldig en ben van plan om mijn kledingkast ook zo ongeveer te maken. Veel verschillende dingen en veel sieraden die het stoer maken.


Hier wat kledingstukken van haar:














*




 Ditzy Mix Tunic Dress ($84.00)
‘My Love Ain’t Dead’ Leather Biker Jacket ($700.00)
 Cat Ear Hat ($45.00)
Allemaal van de Topshop, waarmee ze ook samen werkt.



*
Beaded Mouse Ears Aliceband ($10.00) 
MOTO Extreme Acid Wash Oversized Jacket ($96.00) 
Ook allemaal van de topshop.

Wie is jou style icon?


*Stealherstyle.net

Dit is mijn gastblog die op MaisonFashion word geplaats. Deze komt elke donderdag online.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten