vrijdag 22 maart 2013

Tag - Bloggen

Hoe lang blog je al?
Iets meer dan een maand

Hoeveel tijd besteed je per dag aan je blog?
Ligt eraan, sommige dagen een paar uur en dan schrijf ik meerdere artikels, maar sommige dagen ook amper tijd

Weten mensen in je omgeving dat je blogt?
Ze weten dat ik blog, maar niet welke link enzo


Hoeveel volgers heb je?
zero, :$

Hoe kwam je op het idee om te gaan bloggen?
Ik kwam op meerdere blog's en het leek me super leuk ook te proberen

Wat vind je het leukste aan je blog?

Ehm. het schrijven gewoon, ik hou van schrijven en doe het super graag

Waar haal jij je inspiratie vandaan?
Dingen om me heen, internet en dat soort dingen


Heb je wel eens geen tijd of zin om te bloggen? Hoe los je dit dan op?
Gewoon het laten voor wat het is, ik wil geen artikelen die slechter zijn dan de rest omdat ik van mezelf moest schrijven, het gaat uiteindelijk om de kwaliteit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten