zondag 3 maart 2013

sieradenkistje.nl bestelling

Al een mega lange tijd geleden heb ik besteld bij Sieradenkistje. Maar nu heb ik besloten om deze enkele sieraden toch met jullie te delen omdat ik er nog steeds heel enthousiast er over ben.

Mijn bestelling was in oktober vorig jaar ongeveer en bestond eigenlijk maar uit 2 dingen.

Ear Cuff "You Must Be An Angel" €6,95

Ketting "Spikes" €6,50




Ik zocht al tijden iets met studs of spikes en toen kwam ik op deze ketting terecht en ik was meteen verliefd, hij was stoer maar niet té en hij past goed bij een effen shirtje/topje. Ik ben er nog steeds heel blij mee alleen begint de kleur aan de bovenkant van de spikes wat te verdwijnen, maar tja dat gebeurt nou eenmaal als je hem vaak draagt.
Eindelijk heb ik nu ook een armband die er perfect bij past (zie Februari Aankopen) bij de primark en samen is het een leuk en goedkoop setje geworden wat ik bijna dagelijks draag

Ik draag nooit oorbellen aangezien mijn oren snel ontsteken, zo had ik bij het kerstontbijt van mijn school 3 uurtjes oorbellen in en mijn hele vakantie (2 weken) waren mijn gaatjes ontstoken, helaas. Maar deze earcuff is een leuke vervanger, je hangt hem om/achter je oor (dus achter je oorschelp) en ziet er leuk uit. Helaas als je je hoofd draait de 'engelen vleugeltjes' tegen elkaar aan tikken waardoor hij handiger is voor een speciale gelegenheid. Je ziet hem het best als je je haar over je andere schouder doet (zoals ik altijd doe) anders valt hij bijna niet op onder je haar, erg leuk en zeker kopen c:

Ik was erg blij met de snelle verzending van sieradenkistje. Ik bestelde 's middags en de volgende dag was het binnen. De site ziet er ook erg professioneel uit en is overzichtelijk. 
Zeker een goede site om je sieraden te bestellen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten