zondag 3 maart 2013

Candyonline.nl bestelling

 Al een tijdje terug had ik samen met een vriendin wat spullen besteld bij Candyonline. Helaas heb ik er toen niet bij nadgedacht om van alles foto's te maken (Shame on me) dus vandaar het gebrek aan foto's.


Mijn bestelling hield in:
Monster Assault Energy Drink 473ml €4,49
Monster MEGA Energy Drink XL 709ml €5,98
Coa Cola Vanille 1 liter !Sale i.v.m THT! €1,98
Coa Cola Vanille 355ml !Sale! €0,99 (2x)
Airheads Watermelon €0,40
M&M Cookies Bites 51 gram €1,49
Totaal+Verzendkosten €21,47

De Bestelling was heel snel binnen, we bestelde zaterdag 's avonds en Dinsdag was het er. Ook was alles super netjes ingepakt zoals je op de eerste foto ziet. De Monster energy drink was voor mijn vriendin aangezien ze daar gek op is en heb ik dus niet geproeft maar ze was er super enthousiast over.
Ik zelf was ook heel erg tevreden over het drinken. De 1 Liter fles Coca Cola was al afgeprijst ookal liep de tht pas in september af. 

Overal kreeg ik netjes mail van, eerst een bevestiging van mijn bestelling, daarna een bevestiging van de zending met een track en trace nummer, terwijl ik voor dit nummer vaak moet betalen bij andere site's 

Het was niet de eerste keer dat ik hier bestelde en ik had al vaker de Coca Cola en de M&M's geproeft, nog steeds ben ik hier heel enthousiast over en hoop ik dat ze snel bij de supermarkten te koop zijn. (De Coca Cola heb ik al bij meerdere gespot)
Ik had heel erg zin om de Airheads te proeven maar helaas vielen ze tegen, de smaak was voor mij te sterk en ik had er meer van verwacht door reactie's van andere

Ik wil zeker Candyonline.nl bij jullie aanraden, de verzending is snel en erg netjes, voor de mensen die zelf in Amersfoort wonen, Daar zit de winkel en het is ook mogelijk je bestelling daar op te halen. Dus snel bestellen hea? :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten