donderdag 21 maart 2013

Pff, examens

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/6275941/?claim=khaxp2dmrgy">Follow my blog with Bloglovin</a>
Je kent het wel, examens. Iedereen krijgt er mee te maken, zoals ik nu.
Gelukkig valt het erg mee en maar 4 vakken, dus niet veel over te zeuren c:
Lastig is wel als mensen je gaan vertellen hoe je moet leren, iedereen is anders namelijk.
Zelf heb ik haast geen concentratie, en slik hier ook pillen voor. Maar nog steeds kan ik geen uren achter elkaar leren en neem vaak pauze's, terwijl vriendinnen van mij soms nachten kunnen door leren.
Daarom irriteer ik me ook altijd aan de tips die mensen je gaan geven, of tijdschriften. Terwijl deze bij de ene persoon perfect helpen, heeft iemand anders er niks aan. Ik snap dat deze tips ook nogal algemeen zijn, maar sommige mensen nemen ze té letterlijk terwijl ze er niks aan hebben.
Dit was dus even mijn afleiding,
Heb jij al examens? en hoe leer jij het fijnst?

1 opmerking: