zondag 3 maart 2013

Mijn werkplek

Mijn bureau is de plek waar ik het meest ben als ik in mijn kamer ben (om te slapen dan niet meegeteld natuurlijk) hier werk ik aan mijn blog, mijn huiswerk en aan mijn verhalen. Leuk om te laten zien dacht ik. 

Ik heb een wit-achtig bureau dat eerst van een vriendin van mijn moeder was en komt bij de ikea vandaan. Onder mijn gewone bureauplaat (of hoe je zoiets noemt) zit nog een plaat die je er onder uit kunt 'rollen' erg handig als je even wat spullen kwijt moet. Boven op mijn bureau heb ik wat foto's staan, van toen ik klein was, mijn hond en mijn ouders. Ook staat er een mindboard, dit was een idee van mijn moeder, er staan dingen op die ik graag wil, zoals een nieuwe laptop maar ook niet-materialistische dingen, zoals meer zelfvertrouwen. Ook staan hier wat kaarsjes en een buddha. Boven mijn bureau hangt een letterbak in de vorm van een hart, deze heb ik voor kerst gekregen (niet goed zichtbaar) Hierin staan wat kaarsjes (deze doe ik natuurlijk niet aan) een lijstje met pasfoto's van mijn broertje en mijn moeder en nog wat beeldjes.

In de vakjes waarop de allerbovenste plaat 'leunt' zitten mijn sieradenbakjes, make-up bakjes, deo's en een bak met nagellakjes. Zo heb ik ze vlakbij maar liggen ze niet in de weg.

Op de soort plaat waar ik op werk staat mijn parfum, bodybutters en wat lege starbucks-bekkers met stiften, potloden en pennen, maar ook met mascara's en een met mijn kettingen. Mijn laptop ligt hier eigenlijk altijd net als het boek dat ik op de moment lees, als ik terug ben van school komt hier ook mijn agenda te liggen en op dit moment mijn samengevat van Economie. Ik heb een speaker voor mijn iphone en daarbij liggen ook mijn oortjes. Mijn schriften liggen hier ook altijd zodat ik er snel door heen kan bladeren als ik ze nodig heb.

Eigenlijk zou ik ook nog mijn laatjes moeten behandelen, alleen zijn deze op dit moment te rommelig om te bepalen wat er nou precies in ligt en om er foto's van te maken

Ik probeer alles zo netjes mogelijk te houden en dat lukt best aardig, voordat ik aan mijn huiswerk of blog ga zorg ik dat ik genoeg ruimte heb en het netjes is. Mijn bureau is een plek waar ik me fijn voel en me goed kan concentreren, en dat is alles wat ik nodig heb om goed te kunnen werken.

Hoe orden jij je bureau? Of is het altijd een rommel?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten