zondag 3 maart 2013

Get to know me tag



Geboortejaar?
1996
Hoe lang ben je?
Ehm, ongeveer 167 cm tot 169 cm. De laatste 2 keer dat ik gemeten werd was ik namelijk gekrompen?
Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
'Iel werk,'
Waar ben je op dit moment?
Thuis in mijn kamertje.

Single/relatie?
100% single 
Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:
Ehm, creatief en dromerig. Ik hou van schrijven en zit vaak te dagdromen
Guy/Girlcrush:
Guycrush: sowieso Joe Jonas, ik ben een huge fan van de Jonas Brothers en dan is toch mijn favoriet, ookal zijn Nick en Kevin ook gewoon hot.  Girlcrush: Demi Lovato, ik vind haar een prachtige vrouw en ik kijk enorm naar haar op door wat ze meegemaakt heeft
Wat zou je op dit moment graag willen?Een milkshake, omdat een vriendin van me net een berichtje sturen dat ze er een ging halen. mmmm een milkshake
Wat is je doel in het leven?Een boek uit brengen denk ik? Ik heb geen mega levensdoel maar meerdere kleine en dan is een boek uit brengen een daar van.
Waar ben je bang voor?
Spinnen, ze zijn eng en klein en hebben zoveel pootjes. Ik moet al rillen bij de gedachte van een spin
Heb je je rijbewijs?
Nee, tenzij je een rijbewijs van verkeerspark Assen meerekent?
Nagellak of lippenstift?
Geen van beide echt, ik hou van nagellak maar mag het niet op op mijn werk, en lippenstift vind ik mezelf nog te jong voor, dan zou ik gaan voor lipbalm
Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
De lente en de zomer, of toch de herfst. Eigenlijk alles behalve de winter, zolang het warm genoeg is om zonder jas naar buiten te gaan
Wil je ooit gaan trouwen?
Ja! En dan wil ik zo'n grote Amerikaanse bruiloft,
Ben je een healthy-freak?
Niet echt, ik probeer meer op mijn eetpatroon te letten omdat ik nu echt moet afvallen, maar al het snoep is zo lekker
Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Blond, maar soms lijkt het iets oranje in het licht en het komt tot ongeveer de helft van mijn schouderbladen. Ik heb nooit lang haar gehad en ik ben bang dat het ook nooit lang gaat worden.
Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Vans met studs, of een galaxy legging/shirt. Al sinds de zomer ben ik helemaal gek van Studs en Galaxy print. 
Heb je tattoos?Nog niet, maar ik zou graag een muzieknootje op mijn pols willen omdat muziek altijd veel voor me betekend heeft
Heb je piercings?
Nee, dit mag namelijk niet met mijn werk, maar ik heb een tijdje een neuspiercing gehad, deze is er toen 's nachts uitgevallen en mijn gaatje was mega snel dicht gegroeid + het was ontsteken waardoor ik mijn piercing er niet meer in kreeg
Draag je een bril?
Nee, heb vorige week nog mijn ogen laten testen aangezien ze snel beginnen te prikken bij mij maar heb aan beide kanten geen bril nodig
Wat is jouw perfecte pizza?Tja, ik hou helemaal niet van pizza..
Favoriete eten/drinken?
Eten: mm lastig, op dit moment denk ik Noodles, of heel simpel rijst met saté saus. Beide vind ik heerlijk en eet ik graag
Drinken: Coca Cola Vanille, ik heb dit een paar keer online besteld op http://www.candyonline.nl/ en vind het super lekker, gelukkig zie ik hoe meerdere supermarkten dit nu ook verkopen 
Wat is je favoriete parfum?Op dit moment Playboy: Play It Sexy, ik ben al aan mijn tweede flesje begonnen en gebruik hem dagelijks met veel plezier
Wat is het laatste wat je kocht?
Waarschijnlijk Playboy: Play It Sexy (zie: shoplog februari)
Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?
Toen was ik aan het werk. Ik werk bij de Jumbo op de broodafdeling en moest om 7 uur beginnen, op een zaterdag (!) helemaal slaperig stond ik daar dan
Favoriete ijsje?
Ehm die is lastig, ik denk Oreo ijs, ik heb geen idee welk merk maar mijn moeder had ik met kerst gehaald omdat ik hem al langer bij de Plus zag en hem graag wou proeven
Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
I love sleep, zegt genoeg toch? Ik had vroeg opstaan en slaap in het weekend meestal uit tot 10 ur
Wat zijn je plannen voor 2013?Afvallen, meer schrijven aan mijn fanfictions en aan mijn blog ;)
Met hoeveel kussens slaap jij?2, mijn hoofdkussen en ik heb er nog een kussen naast liggen anders voelt het zo leeg
Ben je een ochtend of avond persoon?Een avond persoon, maar niet zo een die de hele nacht doorgaat, meestal rond 12 uur begin ik ook in te kakken en besluit ik toch naar bed te gaan
Ben je geordend of rommelig?Ligt eraan, mijn kamer is een rotzooi maar mijn bureau meestal wel geordend, ligt ook erg aan mijn bui want soms begin ik spontaan op te ruimen
Wat wil je op dit moment graag zien?
Beautiful Creatures, Ik vind fantasie films altijd al geweldig en nu Twilight is afgelopen en ik nog een tijd moet wachten tot Catching Fire lijkt deze me wel erg interessant. 
Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?Mijn opleiding hebben afgemaakt en voor de klas te staan. Ik wil al vanaf de basisschool kleuterjuf worden en begin na mijn mavo-eindexamen dan ook aan mijn opleiding voor onderwijs asistent, daarna wil ik door naar de Pabo
Wie mis je op dit moment?
Ehm ik mis niet echt iemand, maar degene die ik nu zou willen zien is Samantha, ik heb haar 2 jaar geleden op een schrijfsite ontmoet en we zijn echt goede vriendinnen geworden.
Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Oh my god, dit is lastig, ik heb nooit iets van mezelf dat ik echt mooi vind enzo. Ehm ik denk dan mijn ogen aangezien die erg veranderd zijn door de jaren. Mijn hele jeugd bijna had ik blauwe ogen, toen werden ze wat grijs en nu zit er ook wat groen door heen
Ben je verlegen?
Ja heel erg, ik vind het ook erg lastig om veel aandacht te krijgen bijvoorbeeld in de klas, dan ga ik zachter en sneller praten
Heb je een accent?
Een Leidse Rrrr
Zussen/broers, hoe oud?
Één broertje van 10 jaar
Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit?
Doordeweeks ga ik naar school, ik zit in de examenklas van vmbo-t, op dinsdag en woensdag na school werk ik bij de Jumbo, en in het weekend werk ik soms op zaterdag en anders doe ik niet heel veel, soms naar opa en oma of met vriendinnen afspreken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten