zondag 24 maart 2013

Review + Swatch MAX lipstick

Je hebt er vast wel eens overgehoord: de make-up van de action, zeer goedkoop. maar hoe is de kwaliteit?
Waarschijnlijk gaan heel veel mensen er van uit dat het slechte kwaliteit is, want het namelijk zo goedkoop. Maar ik vind het nog best goed. Dus besloot ik eens de lipstick uit te proberen


 De lipstick kwam in een pakje van twee, helaas stond de rode kleur me niet dus is die meteen door naar mijn moeder gegaan. De roze daarin tegen vind ik geweldig.
Even voor de duidelijkheid, het gaat om Creamy Peach  het pakketje kost E 0,89.   dus helemaal niet duur!

Ik heb nog nooit eerder lipstick gekocht, en nog niet eerder gedragen dus misschien vinden de mensen die er beter bekend mee zijn het niets, maar ik vind deze lipstick best goed. De kleur is mooi, en tot nu toe blijft hij goed zitten. De verpakking ziet er netjes uit net als de lipstick zelf.

Dus alles bij elkaar vind ik het een top product voor deze lage prijs, want hea voor nog geen euro kan je niet al te veel verwachten ;)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten