vrijdag 26 juli 2013

Must - Reads

De vakantie is voor mij echt lees-tijd. Ik verslind boeken in die paar weken
Daarom mijn favoriete boeken voor deze zomer!



LA Candy - Lauren Conrad
La candy is het eerste deel van een trilogie. 
Het gaat over Jane en Scarlett die naar LA verhuizen na hun middelbare, hier krijgen ze de kans om in een reality-soap te spelen. 
Heerlijke boeken, typisch van die meiden boeken en ze lezen makkelijk weg.
Ik ga niet de hele serie hier beschrijven, maar ze zijn zeker het lezen waard

En als je dan nog niet genoeg heb gehad van de LA Candy serie.
Is er een vervolg op, The Fame Game
eerlijk gezegd ben ik nu op de eerste 2 delen aan het wachten (de derde is helaas nog niet in het Nederlands)
Dus ik kan niet zeggen waar het over gaat
Maar toch ben ik er al zo enthousiast over, vooral omdat de andere serie al zo heerlijk las.

Nu we toch nog bezig zijn met Lauren Conrad, haar boek over make-up is ook zeker het proberen waard
Er staan tutorials in, maar ook tips en ingrediƫnten waar je voor moet oppassen in je make-up.

Last But Not Least: Fallen van Lauren Kate.
Het boek gaat over gevallen engelen en een vloek die over 1 daarvan gaat. 
Het boek is in het begin nogal saai, en eigenlijk blijft het dat tot de laatste paar pagina's, want dan pas gebeurt er echt wat. Maar toch zeker de tijd waard.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten