zondag 28 juli 2013

I Love Summer Tag



1. Korte broek of rok?
Korte Broek, ik vind korte broeken makkelijk te combineren dan rokjes, dus kies ik nog liever voor een jurkje. 

2. Cocktail of ijsje?
ijsje! Ik hou zoveel van ijsjes, gister ben ik ook voor het eerst bij the magnum pleasure store geweest op Schiphol, daar kan je zelf je eigen magnum maken. In een woord: Geweldig!

3. Wat is je favoriete bronzer?

Ik gebruik geen bronzer :$

4. Wat doe je op het strand?

Liggen, en lezen voornamelijk. Vroeger dook ik meteen het water in, maar tegenwoordig vind ik zwemmen in de zee wat minder leuk

5. Hoe bescherm je jouw haar?

Niet echt? ik doe vrij weinig met mijn haar, alleen wassen eigenlijk.

6. Zon of toch liever schaduw?

Ligt echt aan hoe warm het is. Als het lekker is, dan liever de zon. Maar als het echt stikheet is en benauw liever de schaduw

7. Favoriete zomergeur of body spray?

Zeker Play It Sexy van Playboy, dit is zowiezo mijn favoriete parfum uit mijn stash.

8. Bikini, tankini of badpak?

Bikini, ik heb ook nog een badpak maar die gebruik ik alleen als ik echt baantjes wil zwemmen.

9. Favoriete zomerse nagellak kleur?

Ik heb een Mintgroene nagellak van Hema waar ik echt verliefd op ben.

10. Welke waterproof mascara gebruik jij?

The Falsies van Maybelline

11. Hoe ziet jouw perfecte vakantie er uit?

Lekker luieren in een warm land, Ik ben een keer in Egypte geweest en daar wil ik dolgraag nog eens heen. 

12. Favoriete product met een factor?

Mijn Labello met Facter -getal dat ik niet meer weet- Helaas ben ik hem kwijt :c

Geen opmerkingen:

Een reactie posten