dinsdag 24 september 2013

Nails of the day

Als het op mijn nagels doen aankomt, ben ik echt een 'noob'. Ik heb geen geduld om te wachten tot het droog is, ben te onvoorzichtig etc.
Maar deze vond ik wel leuk genoeg om met jullie te delen, en ik ben er zelfs best trots op, er zit niet meer nagellak op mijn vingers dan op mijn nagels zelf!


Mijn 'base' is 2 laagjes van 335 Red Melody, NYC, de rechtse op de foto, het is een mooie rood en ik ben er erg blij mee. Op mijn nagels is hij nu wat meer paars maar dat komt door de topcoat.

Ik heb 2 topcoats gebruikt omdat ik heel erg enthousiast was over deze.
Op mijn wijsvinger heb ik de nail art special effect topper van Essence gebruikt in 02 Circus Confettie
Daar over heen en op mijn andere nagels heb ik 2 laagjes van de Glow in the Night topcoat, ook van Essence, in 18 Fly Firefly Fly (ookal is er hier maar 1 van) Deze geeft een beetje een 'milky touch' over de nagellak, waardoor deze dus een beetje paars lijkt



Geen opmerkingen:

Een reactie posten