zondag 29 september 2013

Mijn favoriete van het moment!

Op mee te beginnen: mijn favoriete boek. Lauren Conrad - Beauty
Dit boek staat vol makeup en haar tips, en is geweldig om te gebruiken, als geheugensteuntje of om dingen uit te leren, er staan ingredienten in die je moet vermijden etc.
Echt de moeite waard!


Maybelline Babylips. 
Op dit moment ben ik nog maar in het bezit van één, Mint Fresh. Maar deze heeft meteen mijn hart veroverd.
De heerlijke mint geur en mijn lippen worden er heerlijk zacht van.
Babylips is 3,50  helaas nog niet overal verkrijgbaar.

NYC - 335 Red Melody
Deze nagellak is een prachtige rode kleur, met een paarsachtige glans. 
Ik ben super verliefd op deze kleur 

Mango Body Butter.
Ik ben de trotse eigenaar van 2 reisverpakking van deze heerlijke body butter.
De geur is echt zalig en mijn huid word er super zacht van.
Bij de eerste heb ik de pan al geraakt en ik weet al zeker dat ik deze zo weer opnieuw koop.


En als laatste mijn favoriete nummer
Wrecking Ball - Miley Cyrus.
Ik ben altijd al super fan van Miley, en dit liedje is zo geweldig, al helemaal vergeleken met We Can't Stop.
Ik kan de hele dag naar dit nummer luisteren zonder dat ik er gek van word.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten