zaterdag 5 oktober 2013

Mijn Nieuwste aankopen

Toen ik een uitnodiging kreeg voor de vip-behandeling bij Lush, kon ik deze kans natuurlijk niet laten liggen.
Dus ging ik 4 oktober op naar Amsterdam, een van mijn lievelings steden.

Helaas bedacht ik me buiten pas dat ik overal foto's van had willen maken. Maar natuurlijk heb ik wel mijn nieuwe aankopen!


Snow Fairy
Deze heerlijke snoepwinkel-in-een-flesje is helaas maar een paar maanden per jaar te koop.
Eindelijk heb ik hem dan ook te pakken, hij ruikt heerlijk, net als The Godmother.
250gram - €13,95

Candy Mountain,
Deze heerlijke bubble bar heb ik gekocht voor mijn mini-vakantie naar Disneyland, aangezien ik thuis geen bad heb, en o wat kijk ik uit naar in bad geen met deze 'mountain'
€5,25

Tea Tree Water,
dit is de 2de keer dat ik deze koop, en ik vind hem super heerlijk.
Ik gebruik hem onder mijn bb-cream en 's avonds soms om de laatste restjes make-up weg te halen
100g - €5,55

Pumkin,
deze schattige pompoen heb ik ook alvast voor in Disneyland, en hier kijk ik ook super naar uit
Hij ziet er super schattig uit en ruikt ook heerlijk!
€4,95

Snow Fairy Sparkle Massage Bar,
Van dit schatje heb ik helaas geen foto, omdat het een sample is(dus een klein stukje) en omdat hij super vettig is en ik hem liever niet zomaar uit het zakje haal.
Maar toen de verkoopster vroeg of ik nog een sample wou, en ik terug dacht aan hoe heerlijk ze mijn arm masseerde met deze schat, wist ik meteen zeker dat ik deze wou.
€8,95

Zoals altijd kon ik het niet laten om bij de bodyshop binnen te springen.
Ik heb 2 producten gekocht die ik nog niet in bezit had maar super graag wou.

Mango - Showergel
Vanaf het moment dat ik de mango bodybutter had, ben ik verliefd op die geur, en wou dus super graag mijn stash uitbreiden met de douchegel, nou eindelijk was die dag aangebroken dat ik besloot hem te kopen, en dat zonder spijt want hij is heerlijk!
€7,-


Mango - Body Scrub
Ik heb hier eerder een sample van gehad, en zag nu dat hij in de aanbieding was, dus hij ging ook mee naar huis.
Deze heerlijke scrub is op olie-basis en laat dus een heerlijk olie-laagje achter op je huid, zo heb je geen bodybutter meer nodig!
€15,-





1 opmerking:

  1. Wonderful post...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    BeantwoordenVerwijderen