zondag 13 oktober 2013

Review: L'oreal top coat confettis


Vandaag stond ik in de etos en opnieuw viel mijn oog op deze prachtige top coat. Ik had hem van de week al gezien en toen toch niet gekocht, maar deze keer kon ik de verleiding niet weerstaan



Het is een prachtige top coat met wit en zwarte 'stukjes'
Hij brengt niet heel dekkend aan en ik heb twee laagjes gebruikt om het echt mooi te maken.
Red Melody - NYC met Top Coat Confettis - L'oreal.

De verkoopster zei dat het met elke kleur nagellak kon, aangezien het vrij makkelijke kleuren zijn. Dus besloot ik in plaats van zwart, zoals ik eerst wou doen, mijn lievelings nagellak weer op te doen, en het staat beter dan ik dacht!

De top coat voelt wat ruw aan door de 'confetti' maar het is niet storend, en voelt eigenlijk wel grappig
De topcoat was €6.- maar vanwege een actie was hij nu maar €3,60!


Sorry voor de slechte foto's, mijn fotocamera is kapot. :( 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten