zondag 27 oktober 2013

In bad met Lush. Deel 1: Candy Mountain.

Toen ik erachter kwam dat we een bad hadden in ons hotel, wist ik meteen zeker dat ik een bad bal zou halen bij Lush.
Ik kwam er met twee thuis, en hier de eerste review!



Candy Mountain ruikt naar Snowfairy, en daarom wou ik deze zo graag, hij is heerlijk zoet, maar zodra je in bad ligt is hij niet te zoet en lekker subtiel.

Je verbrokkelt Candy Mountain op de bodem van je bad en dan de kraan erop. Meteen staat je bad vol met schuim, wat super lekker is. Je bad-water kleurt zelfs een beetje roze!

Je kan de 'Mountain' vaker gebruiken, na dat ik een stuk heb gebruikt, is mijn moeder met een ander stuk in bad geweest en toen hadden we ook nog over!
Het fijne is dat je huid niet uitdroogd, maar wel schoon aanvoelt.

Mijn mening:
Candy mountain is zeker zijn geld waard, je kan hem vaker gebruiken en het is gewoon heerlijke schuim dat naar snoepjes ruikt. Zeker kopen nu het nog kan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten