vrijdag 27 september 2013

Mijn dagelijkse producten

Ik ben niet iemand die dagelijks veel make-up op doet, maar toch vond ik het waard om te delen.
Dus hierbij mijn dagelijkse producten!
Make-uptasje Primark.



Als eerst mijn basis, de Dream Fresh BB Cream van Maybelline.
Deze is voor 10,- euro te koop en ik vind hem super fijn, Hij dekt wel, maar je ziet hem niet zitten, het lijkt gewoon alsof je helemaal geen creme ophebt, maar toch vallen je puistjes minder op.
En hij heeft nog eens SPF 30!

Daarna mijn poeder, ik gebruik de poeder van Essence. 
Hij is heel fijn en maakt mijn gezicht een stuk matter, wat er veel beter uit ziet.
Ik gebruik 10 Light beige, de lichtste kleur.

Eyeliner gebruik ik eigenlijk pas sinds kort omdat ik het eerst heel moeilijk vond een goed streepje te trekken. 
Maar nu ik het gebruik vind ik het geweldig!
Ik gebruik de 2 in 1 Eyeliner Pen van Essence, de heeft een dik en dun kwastje. 
Erg handig als je opeens zin hebt om een veel dikkere lijn te zetten.

Sinds ik deze mascara heb gekocht ben ik er echt gek op.
Scandal Eyes van Rimmel, dit is een van de weinige mascara's waarbij ik echt zie dat mijn wimpers langer lijken.
Echt het geld waard!


Soms heb ik zo'n dag dat ik toch nog iets extra's op wil en daar heb ik 2 'standaard' producten voor

Catrice Made To Stay inside eye highlighter pen.
Deze highlighter breng je aan op je waterlijn en je hoort er meer wakker door te lijken.
Dat heb ik nog niet gemerkt maar ik vind hem wel fijn, je ogen lijken ietsje groter en het ziet er natuurlijker uit dan een wit oogpotlood.

Makeup Academy Undress Your Skin Highlighter.
Ik ben echt verliefd op deze highlighter, het patroon is prachtig!
Hij geeft een iets rozige gloed en is het zeker waard. Hij is super goedkoop (alleen (nog) niet in nederland te koop) en zo veel beter dan ik had gedacht!

Welke producten gebruiken jullie dagelijks?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten