woensdag 13 november 2013

Bodyshop Shoplog!

Toen ik bij de bodyshop was voor een 'make-over' kon ik het niet laten om in te slaan, er waren verschillende actie's  wat me super veel geld heeft bespaard.




Shimmer Cubs, deze zitten in de set Bunch of Violets,
4 Prachtige 'kubussen' met mooie kleuren, ik heb speciaal voor deze gekozen omdat ik al heel vaak bruine tinten koop en graag wat anders wou


In de set zat ook een zwarte mascara en een zwart oogpotlood



Ik had mijn moeder de White Musk Libertine Body Wash belooft nadat haar mini was opgeraakt, 
zelf kocht ik ook de tea tree facial wash, nadat ik verliefd ben geworden op de Tea Tree spray van Lush


Ik zat net onder de 30 euro, maar van de verkoopster mocht ik deze toch meenemen, een fullsize body butter van Vanilla Bliss, een winter editie. Hij ruikt heerlijk naar Vanille, en ik ga deze zeker vaak gebruiken deze winter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten