donderdag 21 november 2013

My Stash




Boven op mijn kast heb ik eerst wat spuitbussen die ik nergens kwijt kon, 'gedumpt', samen met 2 starbucks bekers waar ik mijn mascara's en kwasten in heb. Er staat een neppe rozen plant, met daarboven op mijn minnie oortjes uit disney (niet zichtbaar)
Ook staan hier 2 Kate Moss lipsticks die ik echt prachtig vind en een goude eyeliner van de Hema kerstcollectie
Mijn eerste la ziet er op het eerste opzicht heel rommelig uit, maar er zit een patroon uit.
In een oude Glossybox zitten mijn poeders, pallete's, bronzers, blush's en highlighters.
Ja, deze la is nogal rommelig. Dit is de doos van Lady Gaga Fame en ik vond het zonde om weg te gooien.
Hier bewaar ik mijn lipproducten, en 'standaard'gezichts producten, bbcream, concealer, maar ook een lipscrub.
Nagellak!
Ik heb geen grote collectie, maar ik ben er trots op, het zijn kleuren die ik ook echt leuk vind en draag. Ook liggen hier nepnagels en wat vijlen.

Yaay Parfum, ook een kleine collectie, maar ik draag het dan ook niet vaak.
Wel ben ik super trots op Fame, echt mijn favoriet.


La twee!

Ik hou van bodybutters, en heb er dus ook aardig wat (naar mijn idee)
Mango is toch echt mijn favoriet, met Honeymania op 2 (Beide Bodyshop)
Hello Kitty pleisters, brush cleaner en de exfobrush, niet heel speciaal allemaal

Wat rommelig, maar hier heb ik wattenschijfjes en wat gezichtdoekjes, ook nagellak remover en bad ballen
En mijn sieraden, vrij weinig maar ik draag ook weinig.
en wat wattenstaafjes en nog een nagellak remover

Geen opmerkingen:

Een reactie posten