vrijdag 15 november 2013

Review: Snow Fairy Sparkle Massage Bar

Bij mijn bezoek aan Lush kreeg ik een sample van dit schatje.
Een prachtige vorm met een heerlijke geur.
 
Het is een massage bar, en ik gebruik het als een vervanger van Body lotion/butter als ik met snowfairy heb gedouchet.
De eerste keer dat ik hem gebruikte vond ik het best onduidelijk, er was geen uitleg, en ik had geen idee wat ik nou moest doen.
De eerste keer heb ik hem dan ook op mijn natte benen gebruikt omdat er anders haast niks van af kwam, ook niet echt een goed resultaat
 
De tweede keer besloot ik hem toch op mijn droge huid te gebruiken, en het werkte eigenlijk best goed. Ik breng hem aan bij mijn knieƫn, en smeer het dan zelf uit, hij geeft namelijk roze af en ik heb niet graag fel roze benen, mijn benen waren lekker zacht en roken heerlijk.
 
Hij is dus wat onhandig in het gebruik, maar toch wel de moeite waard, de geur blijft lekker hangen en je benen worden zacht.
 
€8,95 voor 40g - Lush

Geen opmerkingen:

Een reactie posten