maandag 11 november 2013

What's In My Schoolbag

De scholen zijn alweer een tijdje begonnen, en ik vond het tijd om jullie te laten zien wat er in mijn schooltas zit!
Tas Primark €5,-



Notebooks! ik hou van deze boekjes.
de roze is van action, en is voor mijn aantekeningen
de middelste is van Hema en is voor ideetjes
en de grijze is ook van hema, voor mijn blog

Etui's!
ik heb dit jaar 2 etui's omdat de rechtse te klein is voor alles.
De rechtse is van Xenos, en de linkse van Hema

Eindelijk heb ik het laatste deel van The Fame Game
en heb hem dagelijks mee naar school om in tussenuren te kunnen lezen.
En natuurlijk een water flesje!

Het begint al weer kouder te worden dus heb ik nu standaard deze schattige pinguïn handschoenen van Primark mee. Ze zijn vingerloos maar het 'hoofdje' van de pinguïn kan je over je vingers doen
Mijn etui is van schoenenreus en de deo van Dove

Standaard heb ik ook mijn PTA mee, omdat ik hem anders kwijt raak,
hier staat alles wat voor mijn examen meetelt in. En in 4Havo kan een grafische rekenmachine niet ontbreken

Geloof het of niet maar de mini camera is een usb stick! deze heb ik altijd mee zodat als ik op school aan werkstukken of po's werk, ik het niet steeds hoef te mailen.
En mijn sleutels met een sleutelhanger die ik 2 jaar terug van een vriendin kreeg

Natuurlijk kan Make-up niet ontbreken,
het ligt er een beetje aan wat ik op heb die dag, zo heb ik niet altijd een lipstick mee.
Standaard heb ik wel mijn mascara (rituals), Eyeliner (Essence), waterproof mascara (Catrice) en mijn poeder plus kwast (Essence) mee. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten